teisipäev, 29. september 2009

parfüümimõrtsukas

praegu tuleb ETVst väga mõnus film. tänase päeva jooksul juba teine hea filmielamus. mul läks pealkiri juba meelest ära. täpne pealkiri siis. aga idee on siiski parfüümis. (Mängufilm Parfüüm. Ühe mõrvari lugu (Perfume: The Story of a Murderer, Hispaania/Prantsuse/Saksa/USA 2006))
ei. see on tore film. kogub parfüüme nagu dexter blood sämpleid. ma lähen vaatan edasi siiski.
ja kui tekkis küsimus, miks ma nüüd praegu siin olen, siis ma tulin oma garantiipaberile järgi koju. ja siin on telekas, ja internet!
ajee!

edit:
oojaa. see film tasus vaatamist :)
peaosa tegelase poolt väga hea näitlejatöö. nautisin igat hetke. ja filmi lõpp oli siiski ületamatu: stiilis usk on oopium. lihtsalt geniaalne kuidas tüüp on nii oma mingis ideaalis ja unistuses kinni ja ei tea/ei tunne, või siis meelega eirab ühiskonna seadusi ja sedasamust pragmaatikareeglit, no et kuidas suhtlemine õigupoolest käibki, lihtsalt selle nimel, et mingit lõhna taastada ja säilitada. ja kuidas ta siis ise lõpuks jõuab teadmisele, et ta ise selle lõhna hävitas. no talle tõesti jõuab kohale. ja see, kuidas ta ei kasutagi lõpuks oma ideaalset parfüümi maailma vallutamiseks vaid enese hävitamiseks, ja see, mida ta kõik selle ühe linna ühiskonna kihtidega ühel õhtul korda saatis. noo. perfect. seal oli mõnuga seda dexteri aurat, mis mulle selle sarja puhul meeldib, ja siis kohati oli nagu seiklusfilm ja siis jälle müsteerium. armas.

ei tea kas ma nüüd läksin natuke väga hoogu lihtsa filmiteema peale :D

mu väikevend mõistab rohkem jaapani keelt rääkida kui mina. ja minu küsimustele oskab ka vastata jah või ei, sest ta saab neist aru. ainus asi, milles ma parem olen, on kirjutamine. ta ei oska. vot seda õpetab aasta aega intensiivne anime vaatamine. umbes viie-kuueselt rääkis ta omaette inglise keeles ja mängis sõduritega ja nüüd varsti räägib vist jaapani keeles ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar