kolmapäev, 23. september 2009

pidin ennast tund aega tagasi pooleks ehmatama..

sest. apparently, on mu arvutil memory problem, which can cause my computer to lose information or stop working. viimast ta siis tegigi. lihtsalt. lambist. ilma mingi hoiatuseta kadus pilt ära ja valmis ta oligi. ma juba mõtlesin, et ma tegin miskit valesti vm.. siis üritasin teda restartida mitu korda, ei õnnestunud. mitte mingit moodi jaa siis tegin miskit testi, mis võttis ilmatuma aja ja pärast seda startisin uuesti viimasest successful bootimise kohast. see kõik on minu jaoks siiski natuke ulme, ja mul oli täielik deja vu, sest esimese arvutiga, mis ma endale soetasin, juhtuski nii, et ta ei töötanud isegi mitte 24 tundi kui ta juba tegi sama nalja ja enam lihtsalt käima ei läinudki.. see ei olnud üldse lõbus. iga kord kui nii juhtub, mul läheb seest õõnsaks kohe.
ja obviously ei ole mul ju siin kaasas seda disci millelt saaks vistat uuesti restartida vm iganes ta teha soovitab seal vahepeal..
uskumatu, aga õnneks on kõik korras. praegu veel. mul käis juba silme eest läbi kõik see jada staffi, mille ma ära oleks kaotanud muidu. ei olnud tore.
terve selle aja olen ma üritanud artiklit lugeda.. (narrativity stuff) ja noh. ma olen üllatunud kui sealt miskit meelde ka jäi. kõige selle närvitsemise pärast..vahepeal ma ei suutnud keskenduda ja kirjutasin hiraganas jaapanikeelseid tervitusi paberile. sest sis ma sain vähemalt midagi teha. ja lõpuks ometi on peavalu üle läinud ja võiks nüüd keskendunult lugeda, aga juba peaks magama minema, et homme koolis reibas olla..
varsti jälle

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar