neljapäev, 10. september 2009

pruudid sõdimas

eilse päeva teemaga (see kurikuulus 09.09.09 ja pulmad) läks hästi kokku minu eilse õhtu filmivalik, mis tegelikult juhtus täiesti kogemata. Mia oli mind juba varem informeerinud sellest filmist ja kui nüüd veel mõned inimesed seda vaadanud olid, mõtlesin, et peaks siis ka ära vaatama, et mis seal nii erilist on.

üldiselt ma ei suuda mõista seda valge kleidi ja pulmade värki. misjaoks inimesed hulluvad ja misjaoks kõik see trill ja trall nii oluline on. ja pealegi, see on ju ainult paber. aga see on ainult minu arvamus asjast, ma ei mõista neid inimesi hukka, lihtsalt mina ei näe selles mõtet ja ärge vaadake mind imelikult kui ma ütlen, et mina ei taha abielluda, pole kunagi tahtnud. meenub miski seik keska ajast kui pidime inglise keele tunnis kirjutama kirjelduse minu unistuste pulmast vms.. sellel hetkel ma mõtlesin küll et watta hekk, mis mõttes? mitte iga tüdruk ei unista juba väikesest peale printsessiks saamisest vms. aga noh, nüüd ma jälle üldistan, sest mitte kõik pulmad ei ole need nö "valge kleidi pulmad". eniveis. ma näen asja nii, et kui inimesed sobivad, ja endaga rahul on siis pole sellist jama (jah, jama, sest kõige selle organiseerimisega kaasneb üks suuuur jama kogu aeg) üldsegi tarvis. inimesed saavad ilma selletagi koos hästi ja õnnelikult elatud. vot.

eniveis. filmist. mulle ei meeldinud see, kuidas ma teadsin kuidas see film lõppeb, täpselt.. alates sellest kui üks pruutidest oma peigmehega riidu läks ja siis teise pruudi venna silmadest oli kohe näha kuidas asi tegelikult peaks olema. no halleluuja. mis mulle meeldis oli see kuidas oli lahendatud filmi keskmine osa. sinised juuksed ja tantsutreener jne.. ja no issand see algus oli ka jube :D mulle meenub iseäranis üks stseen kus nad olid seal sõbranna pulmas ja seisid söögilaua ääres ja tsättisid seal miskit (arutasid raudselt kui lame see pulm ikka on ja kuidas nad ise paremini teeksid) ja siis tuleb peigmees, kahelt poolt. ja nad olid nii sünkroonis, et jube hakkas ja kõik see tundus nii leim, et ma kohe ei tea :D totally Hollywood. mis teha. miks ma selle filmi lõpuni vaatasin? sellepärast, et ta keskel suutis pinget pakkuda :P kuigi mulle see Anne Hathaway ei meeldi eriti.. aga Kate jälle meeldib.

1 kommentaar:

  1. Mulle ka ei meeldinud. Kuidagi juustune värk. Ja lõpu arvas tõesti esimese 10 minutiga ära...

    VastaKustuta