neljapäev, 17. september 2009

hetkel mu voodile vaadates on tunne nagu mul oleks kodus kudumisvabrik..


Ma arvan, et ma vist just sõin tüki kõige ideaalsemast šokolaadist ever.. Lindt Excellence intense mint.. on peale kirjutatud. oojaa. see on tume šoks. laav laav laav! :)
kõik on hästi.
soovitan vaadata üle filme, mis juba ammu vaadatud. tõsised filmid muutuvad mitte enam nii tõsisteks, heades filmdes märkad veel rohkem häid asju ja block busterites märkad üha enam teisi block bustereid ja aimad sekundeid enne ära dialoogi jätkumise.. ideaalne, kui eesmärgiks on natuke meelt lahutada :) täna vaatasime Spidermani esimest osa, mis osutus haledaks komöödiaks.. näiteks see peamine pahamees üritas kuidagi liiga palju paha olla.. ei ütle midagi halvasti, see näitleja on juba loomult paha poisi näoga, but still.. ei tundunud reaalne kohe üldse kõik see täna :D koomiks-komöödia. (tavaliselt ikka filmi vaadates unustad ära, et see pole tegelikult üldse päriselt).

käisime jaanaga jaana sokile lõnga ostmas ja mulle niiväga meeldib see, et alustasin nendega kohe :D, mis siis, et sada teist asja on juba pooleli. ma siiski ei saanud lõnga kapi nurka kurvalt ootama jätta. ja ma tegelikult juba ammu lubasin talle need teha :)

jaapani keeles peaksin ma nüüd oskama öelda, et ma olen eestlane ja ei ole jaapanlane :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar