reede, 25. september 2009

mittepassiivne eesti kodanik

eile Tartu uputas. rebastest. marsruudil sansaara - vilde pubi - narva mnt nägin kolme rebaste kampa rõõmsalt laulmas ja vandumas.. ehk siis vannet andmas ja kõva häälega kilkamas. värvikad olid nad ka.
ja trennis käia on ikka mõnus :) otsustasin, et lähen klassikalise tantsu trenni ka. see algab oktoobris. pidi parandama rühti ja muid asju ka.. seal õpetatakse meile siis kehahoiakut ja arabeske (igast pöördeid ühele poole ja teisele poole) ja muid siukseid asju. tundub mõnus.

tegelikult ma tahtsin kirjutada, et ma olen nüüd tubli kodanik ja andsin ka oma panuse eesti geeniteadlaste töö heaks. mõtlesin mitu korda loobuda, aga ma arvan, et see oli täitsa hea otsus, et ma lõpuks sinna kohale ikkagi läksin. lisaks osalen ma ühes kõrvalprojektis, mille käigus ma saan teada igast asju oma vere kohta. et nad siis teevad mingi ägedama analüüsi kui tavaliselt perearst teeks. et see on huvitav, kuna ma isegi ei tea oma veregruppi (ei tea kas see on õige sõna äää... blood type noh..). üldiselt ma olen kaalunud seda asja, et veredoonoriks minna, eks. aga pole jõundud selleni kunagi.. huvitaval kombel. ja see tädi kes minuga seal tegeles, ütles, et mul on väga hea veen :D haa. et sealt on hea verd võtta või nii. vot siis.

ja jaapani keel meeldib endiselt! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar