reede, 25. veebruar 2011

sa oled mingi nõukaaegne

tõsiasi, et ma olen isegi vanem kui meie uus vabariik teeb minust "mingi nõukaaegse". 
(ema armas mõttekäik minu kohta)
kuuldavasti olla ka '87 aasta talv (ja eriti veebruar) sama külm olnud kui praegu :) lume hulga suhtes ma küll natuke kahtleks :D
ja siis tänase päeva tähistamiseks läksin tegin väikse tiiru õues. jah, alustagem uute traditsioonidega uue aasta puhul? jalutuskäigud pidavat kasuks tulema. päike paistis ja oli tore. eriti tore oli Jessukese-last mängida, kuna hetkel pole võimalik vee peal küll käia siis on seda täiesti võimalik teha lume peal. päris põnev oli. ma ei kujuta ette KUI sügav see lumi seal tegelikult on (kahtlustan, et vist nii sügav, et kõndida seal sees küll ei jaksaks) aga seal kõrgel põlla peal oli küll täitsa vahva.


olid kord kaks jänest
 see nõukaaegne toode

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar