esmaspäev, 14. veebruar 2011

käsitöö sissekanne

ma avastasin, et mulle meeldib pisikesi asju kududa. selliseid, mis umbes nelja tunniga valmis saavad. põhiliselt osutuvad sellisteks esemeteks mütsid ja kindad, kahjuks. nagu näiteks selline siin paremal, mis sai teha samast lõngast nagu isa kampsun. siis kui ma ükskord lõpuks selle valmis sain :D (ütleme nii, et jõulukingist sai näärikink). sest olgem ausad, millegipärast tuleb alati pikk-pikk paus vahele kui varrukaid on tarvis teha. isa kampsun oli muidugi selline väga mahukas ja keeruline värk - palju palmikuid ja värksi.
aga see parempoolne on mu uus lemmikmüts.
Nii, ja siis vasakul on Helena müts :) julgesin ka pähe tõmmata. selle palmikuga on sedasi, et ma kohe ei teagi kuhu seda peaks paigutama, et oleks hästi peas. aga eks seda näeb veel.
ja sallid on ka toredad. seda ma ka teen juba paar nädalat vahelduva eduga.


algus

salli on ka lahe kududa. eriti kui on selline muster, mis kiiresti vaheldub. :) ja mohäär jääb üldse lahe. nüüd ma lähen söön ja koon edasi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar