laupäev, 8. jaanuar 2011

weirded out

ma tavaliselt jagan teiega ikka neid asju, mis mulle toredad tunduvad. seekord ma ei saagi aru, mis see tahab olla.
badass? aga pauerist jääb puudu.
täpselt pool minutit video algust on täitsa hea. slo-mo tants üks tore asi. (arvatavasti sellepärast meeldivad mulle need faitto filmid ka :)) ja üks asi millega kpop hästi hakkama saab on koreo. väga harva kui juhtub, et sellega on mööda pandud.

nii. siis hakkavad nad kahjuks laulma. autotune kuidagi ei tee ka väga paremaks :D
ja noh, see paneb veel rohkem märkama nende veidraid outfitte: poolikud smokid ja kleidilaadsed .. asjad. ja video pärl tuleb umbes teisel minutil. seda lihtsalt PEAB ise nägema.
ja see üks tüüp, kellel on puhvis varrukatega jakk, mis paljastab pool tema rinnast??
ja kui ma mäletan õigesti siis tegelikult on sealt kaks tüüpi veel puudu ka. (teised on õndsa näitlejakarjääri enda jaoks avastanud)
leiiim :D
ma loodan et teil oli vähemalt sama lõbus kui mul 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar