kolmapäev, 12. jaanuar 2011

on pop culture and stereotypes

okei.. mäletate veel seda lugu/videot?
he's been all the rage lately.. it's a double trouble combo
tuleb välja, et pärast seda kui selles videos figureeriv TOP ja tema kamraad GD andsid välja uue albumi, on päris palju juttu tekkinud valgete naiste ümber nende videodes. I mean. ma märkasin küll jah, et seal üks foreign woman täitsa on, ja korea naised lihtsalt tantsivad taustaks. ilmselt olen ma natuke immuunne nende asjade suhtes (ma ei ole solvutatud ega tunne ennast puudutatuna, et seda foreign  naist sedasi kujutatakse seal - et katsuda võib ainult teda, aga note that! korea naisi nad ei puutu näpuotsagagi sic!). aga nagu sealt võib lugeda, siis kõik see kaukaasia naiste üleküllus on tingitud sellest, et nad tahavad jõuda maailmaturule? :D and of course because the caucasian woman is sexier. aga mis mõttes siin 
näevad need naised välja nagu näljutatud modellid?? õõh.. not sexy. minu meelest. need asiaadid on palju kenamad :D igatahes.
Ma ei hakka siin kõike seda arutelu ümber jutustama, võite ise lugeda. päris huvitav on teine.
Muidu on nad hirmus toredad ja värvilised, need videod.

Ja nagu keegi tuubis on kommenteerinud (soovitan sealt tõlget lugeda):
"This is like the nicest way I've heard in a song to ask someone to get laid"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar