neljapäev, 6. jaanuar 2011

Meem

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Ei mäleta küll et oleks saanud
2. Millal viimati nutsid?
ee..kaks pisarat poetasin üleeile õhtul kui filmi vaatasin.
3. Kas sulle meeldib su käekiri?
jah. mul on neid mitu.
4. Mis on su lemmik lõunasöök?
keeruline küsimus, arvatavasti midagi kanaga
6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
öfkoors, et oleks. ma olen ju nii tore.
7. Kas oled tihti sarkastiline?
ikka tihti
8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
muidugi.. mitte
9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
kui niisama saaks siis vist küll
10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
ma ei söö maisihelbeid. kaerahelbed on lemmikud, kui üldse helvestest rääkida
11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
mkm. teatavasti olen ma laisk
12. Kas pead end tugevaks?
niivõrd-kuivõrd
13. Milline on su lemmikjäätis?
vanilllliiii!!
14. Mida märkad inimese juures esimesena?
et ta on inimene
15. Roosa või punane?
punane
16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
laiskus? aga ma olen nii laisk, et ma isegi seda ei viitsi vihata või nii
17. Mida igatsed kõige rohkem?
järgmist söögikorda?
18. Millise asja ostsid endale viimati?
vöö, et püksid üleval seisaksid.
19. Mida hetkel igatsed?
 alles oli see küsimus? tegevust meibi
20. Mida viimati sõid?
juustusaia jaa mandleid. põnev. eks?
21. Mida hetkel kuulad?
cheeky monkey?
22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värvi?
kollane? roheline? sinine? punane? do I need to go on?
23. Lemmiklõhn?
see kuidas august lõhnab. maalapsed teavad, millest ma räägin.
24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Jaaniga
25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
neid on täitsa mitu. aga ma arvan, eeet.. vormel.. või siis ralli. turvalisuse kaalutlustel eelkõige
26. Su juuksevärv?
nisukarva.
27. Su silmade värv?
merekarva, või jõekarva. oleneb, mis karva jõgi või meri on
28. Kas kannad kontaktläätsi?
ei. aga prille kannan küll.
29. Lemmiktoit?
juuust.
30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
õudusfilm ei ole tavaliselt õudne ja mõni õnnelik lõpp ajab õuduse peale, et siis.. õnneliku lõpuga õudusfilm - on vähemalt põnev ja lõpus ehk ajab õuduse ka peale?
31. Mis filmi viimati vaatasid?
ei olnud õnneliku lõpuga õudusfilm. 71: Into the Fire (nagu näha pole jõudnud vahepeal midagi muud vaadata)
32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
pluus on türkiissinine. või midagi sellist.
33. Suvi või talv?
või?
34. Kallistused või suudlused?
või.
35. Lemmikmagustoit?
hapukoorekook. vist. ega ma ei teaaa. mulle sobib kõik.
36. Mis raamatut hetkel loed?
hetkel ei loegi. korea keele õpikut tegelt sirvin aeg-ajalt. see läheb ju ka raamatu alla.
37. Mida su hiirematt kujutab?
tühjust universumis (loe: ei eksisteeri)
38. Mida viimati telekast vaatasid?
eile öösel oli miski detektiiv Amsterdam või midagi sellist.
39. Lemmikheli?
siis kui Mr Voice räägib. aga muidu käib trumm, kitarr ja viiul ka. või tuleb siin vastata, et kas do, re või mi? siis ma valin sol.
40. Rolling Stones või The Beatles?
mõlemad ikka
41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Egiptus
42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
mhmh. mul on eriline oskus kaua üleval olla ja absurdsete asjade üle naerda. ja mitte närvi minna. sest see pole sharm el sheik.. kuhu minna.
43. Kus sa sündisid?
eestimaal. :) rakveres kuskil
44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
praegu küll ei tea. kümme vast ikka jõuab ära teha :P kui ma keskas tegin miski kakskümmend ühe minutiga või palju seal tunnis tegema pidigi, siis äkki nüüd läheb selleks kaks minutit. kui vahepeal väga teinud ei ole? järele ka nagu ei viitsi proovida.
45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
hea küsimus..

46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus? 
ütlen. Liz. nagu Elisabeth.
47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Maarja (nagu see ütleks väga palju :D)
48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
eksperimendi mõttes võiks olla mees.
49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
kass oleks päris tore olla
50. Kes järgmisena?
Kes ise tahab?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar