neljapäev, 6. jaanuar 2011

kui juba siis juba.

Tegin eelmine aasta ka, mõtlesin, et mis seekord välja tuleb. teeme traditsiooniks.

Pane kõik muusika käima ja šafelda iga küsimuse juures.
1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2011 alguseks?

Empire of the Sun - We Are the People
we are the people that rule the world.. ma täitsa kujutan ette kuhu see tüürib.
 
2. Aasta 2011 põhiülesanne.
U주 (U Note) - Loveland.
uh oh.

 
3. Eneseteostus aastal 2011. Minu «mina» 2011. Aastal
Gnarls Barkley - A Little Better.
:) I like. loo üldine fiiling on selline chill muide.


4. Rahaasjad aastal 2011.
Imogen Heap - Daylight Robbery
wtf!? doesn't sound good.

5. Sugulased ja naabrid 2011. aastal.
Michael Bublé - At this Moment
see on ka natuke masendava sisuga laul. aga samas positiivne?

6. Kodu aastal 2011.
Various Artists - Mita Ashoufak
bläää. ei saa aru sellest keelest :D see lugu on tegelikult selle plaadi pealt, kus igasugused idamaised lood on. aga see on just sellise biidiga nagu mulle meeldib. selline trummikas.

7. Armastus aastal 2011.
 SHINee - A-Yo
*itsitab pihku praegu*
nad laulavad mulle kuidas nemad on seal olemas kui ma kuskil üksi jalutan. põhjusmõtteliselt :D kpop. noh.

8. Tervis aastal 2011. 
 Gary Graffman – Variation on a theme by Paganini, Op.35 - Book II, Variation 9
on üks teema ja see kordub. variatsioonidega. ei miskit uut siin ilma peal.

9 . Partnerlus aastal 2011
A.R. Rahman feat. Suzanne - Latika's Theme
smooth sailing

10 . Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2011.
Razorlight - Hang By Hang By
I just got off the plane about ten minutes ago
And I'm nine drinks down, I've got nowhere to go
But I ride a single star
That generates no heat in your hand
And I'm a boxer bucking on the back of the beat
I'm a jet plane rising, turning on the heat
And I'll swagger and sway
But I'll find my feet hang around me
And I always arrive just ten minutes too late..

11. Reisid aastal 2011.
YUI - Feel my soul
üks rida, I say..
'Start moving, the road is so opened up that it's like you can't see it'
aga muidu. miks kõik laulud armastusest räägivad?

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2011.
The Boom - Shima Uta
öhh. no seda ma ei oska kohe üldse kommenteerida :D

13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2011.
Franz Ferdinand - Can't Stop Feeling
can't stop feeling no I won't stop feelin'
you leave me here on my own.. huhu.. :D you can't feel it..
lovely. biit on biit on ägee..
hea lugu.

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2011
The Streets - Same Old Thing
self-explanatory

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2011 lõpuks.
Bono & Secret Machines - I Am The Walrus

üldiselt. päris tore on lugusid niisama šafeldada :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar