reede, 25. detsember 2009

perfektsest sõidust.

soundtrack: Kings of Leon Only By The Night
aeg: 14:00 - 17:00
marsruut: Tartu - Tallinn

Teisipäeval ma sõitsin Mariaga teatrit vaatama. aeg sattus perfektne. umbes peaaegu kohe hakkas päike juba loojuma ja paistis mõnusa nurga alt lume alla kattunud metsadele ja põldudele. mõnus southern rock oli just see õige asi, mida sellisel ajal kuulata. aeg-ajalt saab loetud ka paar lehekülge Haruki Murakami Kafka on the Shore, mis igal lehel paneb millegi üle järele mõtlema. see on üks hää raamat :)
mõnikord ma ei salli üldse bussiga sõite, aga sellised mulle meeldivad väga. nii võiks päris kaua sõita. tekib tunne, et elu on ilus.
need on need ajad, kui esimese lumega tuleb jõulutunne ja aeg on koju sõita ja astud bussijaamast bussi peale ja ees ootab kodutee ja hinge poeb seletamatult hea tunne. ja õhus levib miski omapärane värskus ja erksus. huvitav.

Edit: ahjaa.. ja teate, see lõhn. see lõhn, mis ainult bussis sõites on.. vist mingi bensiini ja parfüümide ja suitsetajate segu. või ma ei kujuta ette mis. see millegipärast annab ka miskit  juurde sõidule. mõnikord ma ei kannata seda üldse. aga mõnikord annab see sõidule juurde. selle lõhnaga seostub mingisugune ootusärevus ja uue koha lõhn ja millegi hea kogemine. ilmselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar