pühapäev, 6. detsember 2009

blogimäng

Marialt:
Mängureeglid on lihtsad: pane kirja kolm soovi ja saada teatepulk kolmele blogisõbrale edasi. Kui raatsid, võid pärast pühi teada anda, kas mõni soov ka täide läks.


Esimene M soov läks minu omaga suhteliselt täppi tegelikult :)



Eelkõige võiks ilmuda mingi moment of clarity, et ma saaksin ise lõpuks aru, mida ma tahan ja kuidas ma selle poole püüdlema peaksin hakkama. 


Siis ma sooviksin motivatsiooni. Ma ei tea kust seda küll saama peaks. Aga kotiga võiks olla teist. Kui nüüd loogiliselt mõelda, siis kui esimene soov täituks, siis täituks ka teine arvatavasti.

Ja siis ma sooviksin, et mul oleks aega inimeste jaoks ja inimestel oleks aega minu jaoks. Et inimesed leiaksid aega üksteise jaoks ja ei teeks mõttetuid materiaalseid hingeta kingitusi ja et tuleks lumi.Siia vist sai mitu soovi kokku aga mõte on üks :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar