teisipäev, 22. detsember 2009

armastus käib kõhu kaudu vol 3

mõtlesin siin selle peale, et kui hea on, kui sul on sellised sõbrad, et näiteks köögis süüa tehes ei jää keegi kellelegi ette ja ei ole ebamugav ja kõik asjad saavad normaalselt tehtud. tööjaotus tekib kuidagi. või miskit. ja lõbus on :P ma ei tea. seda ei saa hästi seletada. seda peab kogema. eile mul täiesti õnnestus seda kogeda. tegelikult on seda ennegi juhtunud.

ma olen kogu aeg arvanud, et peab olema lihtsalt hea istuda ja rääkida ja olla. ei pea tegema midagi. aga samas ei tohiks see olla selline olukord, kus inimesed istuvad ja on kuidagi pingutatult sotsiaalsed.
eniveis. praegu ma iga kord siiski ootan seda, kui saab sõpradega koos süüa teha ja niisama juttu puhuda. need on minu meelest kõige toredamad ja mõnusamad õhtud.

mul on kodus sama tunne, kui me õega näiteks süüa teeme.. üsna tihti osutub see koogiks. :D aga. see ei ole oluline. oluline on see, et me paneme näiteks queeni või buble CD mängijasse üürgama ja selle taustal saab lauldud ja süüa tehtud ja äge on.

nüüd ma üritan oma suitsujuustu ära süüa ja siis bussi peale liduda. varsti saab Tallinnasse ja siis Miaga teatrisse ja siis koju kuuske tooma :)
ahjaa. ja ma olen väga õnnelik oma esimese jõulukingi üle :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar