pühapäev, 13. detsember 2009

müstika

alustame siis algusest. kõik algas nobuta pauaaa injectionist..


minupoolsed mitmed naerupursked selle video vaatamisel ei lähe arvesse. lugedes jaana kirja pärast seda kui ma linkisin seda talle.. ma lausa ujusin pisarates:
Sonnanoo :D:D see laul tekitas nii palju emotsioone!!

nimetan siin mis mulle meelde jäid
  1. what's with the samba-jalatõsted-karglemised???
  2. egiptuse käeliigutused????
  3. kurvad mahavaatamised, jalad harkis istumas ja võrgunäppimised?????
  4. KUIDAS nad ALATI suudvad klišee veel over the over the over the top keerata??????????:D total mystery
  5. Kas nad elevad mingis teises MAAILMAS??? sellised inimesed ei eksisteeri ju ometi :D:D:D
  6. mõtlesin pidevalt, et mis see on mis on sellega sarnane mida ma varem näinud olen ja nüüdmatean. EUROVISIOON
  7. MIKS nad kõik on nii lauljad kui näitlejad kui modellid kui maeiteakesveel? oleks et neil on inimeste puudus?? wtf
oota ma vaatan teist korda veel siis tuleb äkki veel meelde
  1. aa. kaugusesse unistavalt vaatamine ja siis see aeglaselt silmade avamine. jaa. ja siis see järsult pea pööramine juurde veel.mhm
  2. aa . mis mõttes nagu.. wakibaki saki MI AMIGO?? ta iki taki.. no ei OLE nii :D
  3. just mõistsin et seal pole vist sekunditki klišeevaba momenti :D niietsee nimekiri võib lõpmatuks minna
  4. lillabasketil on KULDSED papud????
  5. NB:  minu jaoks on see 1:00 ja sealt edasi KÕIGE haigem ja naljakam tants mida ma näind olen... krt ma ei saa mul pisarad jooksevad :D:D:D:D:D:D:D::D
  6. ja siis see. helendusefekt mis neile peale pandud on. hiihöö
  7. miks mulle tundub et lilla [jaana viitab ühele lauljale :D seoses ühe draamaga] kasutab huuleläiget????
  8. NB ma vahepeal panen pausi et kommenteerida 
  9. juba teise korraga jääb viis pähe ja tundub et see viis kokku koosneb umbes viie eurolaulu omast sest see kõik on väga tuttav. noh vähemalt mitmekesisem. haaa.. 
  10. ja lõpuks. õpime ka selgeks : http://www.youtube.com/watch?v=UV9-YMm7iXQ&feature=related
  11. okei. ganbare

paneks mõne punkti veel. ma olen temaga kõiges nõus :D selle tantsuõppimise video soovitan kaa ära vaadata. müstika jällegi. aga nad on kõik selle boibändiduse kuskile hoopis kolmandale levelile tõstnud. et noh. appi :D
edasi arenes mu tuubitamine sedasi (esimese poole minutiga olin naerukrampides):


kõige selle absurdsuse juures mulle isegi meeldib :D hääled sobivad väga hästi kokku. ja äge viis on. ma ei tea. kahtlane. siiski. müstika. Jaana: OOOO millised puusaNÕKSUD :D miks LILLLA :D miks SEELIK :D MIKS MIKS MIKS aaaaaaaaah. käi kanni.. ma poole peale olen lillaga alles jõudnud sest ma pidi pausi tegema ma ei näe enam midagi mul on silmad pisaraid täis ja nina jookseb. true :D 
ma kõigepealt itsitasin siis kui ise vaatasin, siis kui jaanale linki saatsin, ja siis kui jaana kommentaare lugesin.








tough guy impression. hilarious.






siia ma jõudsin välja. ja ikka ei jõua ära imestada. mis värk neil on nende naljakate karvaste sallide ja kahtlaste kraedega. aga retsept. millegipärast on nad siiski ägedad :D
ja ma pidin ammu juba magama minema. absurd.
bye-bye bicycle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar