laupäev, 1. mai 2010

volbriöö?

ma ei suutnud täna olla lõbus ja vaba ja kohaneda uue keskkonnaga ja olin pidur Xd jee! jaa nii edasi sest ma lihtsalt olin vaimselt juba nii väsinud. tore. eks? not. tsst. ja siis ma mõtlesin, et ma pole nii pikka aega miskit sellist teinud. ei oskagi inimestega varsti rääkidagi enam XD
small talk on ikka väsitav.

ja ma lubasin selle blogisse kirja panna, et Sandra saaks ikka lugeda ja häbeneda, sest meie tuntud eesti keele tähe närija moodustas täna mehest sellise mitmuse vormi nagu seda on 'meesi'. vot tak :D

täna ma käisin esimest korda kuskil korbi majas ka. päris huvitav oli XD ma mõtlen et kui Sakala tagaaias seista siis oleks see nagu üks täiesti omaette väike maailm suuremas. millegipärast oli tunne, et ma olin tegelenud ajas reisimisega või miskit. aga ärge küsige miks :P

aga juuksed on lõkkelõhnased ja säravsilmne noormees sõidutas mind autoga koju. positiivne, sest jalad löövad juba tuld. aaa!!
yappari, omoshirokatta desu!
tsst. ja elagu viisakad noormehed! XD

2 kommentaari: