teisipäev, 18. mai 2010

ja siis seda et..

tegelikult ma tahtsin seda ka rääkida, kuidas selles Secreti filmis olid kenad loodusvaated ja muud pildid, mis kaamerasse jäid. 

ja siis seda ka, et klaverimängu isu tuleb aeg-ajalt ikka jälle. kahjuks pole kodus enam klaverit.

ja siis seda, et täna me päevitasime pilvise taeva all. oli kena kogemus. päikest siiski sai külge nagu hetkel tunda on. slegituseks olgu öeldud, et see oli sellel aastal mu teine katse. eelmine oli paar päeva tagasi, kui päike otsustas minna sel hetkel pilve taha kui mina õue läksin ja siis sealt jälle välja tulla, kui mu eestlaslik kannatus katkes ja ma tuppa otsustasin minna. võimalik, et see tuleneb sellest, et sellel aastal oli esimene liblikas, mida ma nägin, kirju ja poolsurnud. ja ma ei tee nalja.

ja siis see on ka imelik, et kuidagi liiga palju vaba aega on nagu teoorias jälle. ma rõhutan sõna teoorias, sest tegelt nagu oleks neid asju küll, mis tegemist vajavad. aga see illusoorne vaba aja tunne rikub kõik ära. aga ehk ongi hea.

ja siis ma mõtlen, et kas minna või mitte minna (järjekordselt mõtlen, ega enne vist valmis ei mõtle kui reede käes on) sinna kooli kokkutulekule. hakkab natuke hirmus kui üksi peaks minema.

ohh.. ja siis T pani mind neljapäeva ootama, sest siis on teistel ka illusatoorse vaba aja algus. aga mitte selle pärast ma ei oota seda. või noh, osaliselt muidugi küll, sest see on põhjuseks, miks  ma seda ootan - saab head sööki süüa. mille nimel mina elan eks... sellest õppetund. kui tahate ,et ma kuskile läheks meelitage mind söögiga. ei ole väga valiv.. ainult et juuustu armastan hirmsasti...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar