laupäev, 22. mai 2010

eeek!

ma olen tülgastatud. on vist õige termin. I am disgusted. noh. vaatasin grey anatoomia viimaseid osi ja see oli siuke emotional rollercoaster et jube kohe. aga tõsiselt. mul pole tükil ajal mingi tv tegelase vastu mingit sellist vastikustunnet tekkinud. ja see tulistaja-mees seal oli ikka tõsiselt rõvevastik. ma tavaliselt kannatan ära need pahadikud, sest nad tehakse alati mingis mõttes naeruväärseteks või miskit sarnast. seekord ei olnud ta kohe üldse mitte naeruväärne, ja see, et ta naine haigla-aparaatide küljest vabastati ei vabandanud teda ka minu jaoks kohe mitte välja. tegelt oli see mees juba enne suht annoying kui ta seda kohtuasja tahtis haiglale pähe määrida. aga see on näide sellest kui probleemiga valesti tegeletakse. nüüd siis tekitati tagajärjed. eniveis. selle sarja autorid suudavad alati teha mingid sellised superhullumeelsed hooaja lõpud. ei tea kas arvavad, et muidu inimesed ei hakka uut hooaega vaatama enam vm..

I need something fun. 
*läheb sukeldub mõnesse korea komöödiasse ehk*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar