reede, 14. mai 2010

Secret (2007)

aka The Secret That Cannot Be Told
director Jay Chou 

täna ma vaatasin sellist filmi. kuni kuskil filmi keskpaigani ma oleks tahtnud öelda: aww such a cutesy film. eksole. jah. aga umbes selleks ajaks kui ma seda olin juba otsustanud nad keerasid kõik pea peale.. 
film ise on pm kahest õpilasest, kes on klaverimängus suht osavad. and I mean osavad! :P eniveis. they fall in love and all that.. nagu ikka nendes filmides. mis mulle nende (osade) aasiamaade filmide ja ka selle filmi puhul meeldib, on see, et see tundus kõik kuidagi effortless. aga neile meeldib neid sedasi teha, et algus on ilus ja helge või noh selline normaalsuse piires tore, mitte ülevoolavalt ja eestlasele vastukäivalt õnnelik ja ülemeelik siis lõpud kipuvad neil olema kurvad ja dramaatilised .. et kui juba siis juba. võimalik, et mulle ainult need jäävadki meelde, sest ma olen kindel, et ma olen ikka mõnda õnneliku lõpuga ka näinud :D I think..
ahsoo jah. see oli esimene selline tõsine Taiwani asi mida ma näinud olen. ülejäänud on selline komöödia. et jah. retsept. ka nemad oskavad tegelt :P

eniveis. mulle meeldis. oli selline armas ja üllatas. ilus film. selline nagu üks film minu meelest peakski olema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar