reede, 15. jaanuar 2010

talk about weird

Yatta!
Ma lõpetasin oma essee. nüüd. praegu.
mis siis, et ma otsustasin magama minna kümme korda enne seda. päeva ajal ju tekib mingi trots, frustratsioon, whatever.. ja siis ei ole sul kuidagi selget pilti üldse sellest, mida tahad öelda, ja mida peaks ütlema, ja millest peaks rääkima. eniveis. päeval on mingisugune päevane lärm ka mis segab. ettekäänded ettekääneteks.
ma läksin magama. kohe teki alla ja mõtlesin, et nüüd ma magan. siis see algas. tuli üks mõte.. mõtlesin, et ohh, ma peaks seda ka ikka seal täpsustama ja nii, lükkasin arvuti käima ja kirjutasin ära oma lõigukese.. läksin magama tagasi.. siis tuli mõte, et jaa. seda teist asja peaks ka siiski täpsustama.. ei viitsind nupule vajutada, kirjutasin paberile. läksin kolmandat korda magama.. tuli kolmas mõte, kirjutasin paberile, läksin magama.. ja tõesti, jah. tuli neljas idee.. ma ei tea. mul mõtted lendavad padja peal! halleluuja!. siis ma andsin alla. lükkasin arvuti uuesti käima ja kirjutasin ära kõik need neli täpsustavad punkti ja tuli veel mõni mõte isegi.
lausa kokkuvõttev tekst tuli essee lõppu..
õnneks on mu arvuti sleepi peal. täpselt sellisteks juhtudeks ilmselgelt.
mine veel magama. eksole. ma enam ei julgegi. pärast tuleb mõte, et see asi ei kõlba mul üldse kuhugile ja kustutaks kõik ära äkki?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar