pühapäev, 10. jaanuar 2010

Enter the World

Käisin siis ka paar päeva tagasi seda Avatari vaatamas.
Sinnamaani olin kuulnud kahte äärmusse langevaid arvamusi. ühele meeldib hullupööra, teisele mitte.
Ma siis arvan tagasihoidlikult, et meeldib keskmisele filmivaatajale, aga kes filmilt midagi ootab, sellele jääb miskit nagu puudu.
Ma kuulun sinna viimaste hulka arvatavasti. Kõik oli kena. Ma midagi halvasti ei ütle üldse. aga tõesti jäi see wow-effekt minu puhul küll olemata. sõudis vaikselt otsast lõpuni.
ainuke asi mis mind häiris oli see sõjaväetüüp kes oli liiga ülemängitud või noh. lihtsalt liiga liiga. natuke nagu paroodia oli pigem. ei sobinud väga sinna. või ta käis mulle lihtsalt liiga palju närvidele oma tropsusega.
ja kui tervet seda filmi ühiskonnakriitikana võtta on süžee üsna söödav. siiski. mis tegevusrohkust sa selliselt filmilt ikka ootad. visuaalselt oli kena, meestele oli faittot ka jaa noh.. jaa.. jalutule anti jalad. ja teadlastele tehti ära. mis mõttes? ei ole neid ikka vaja sinna rääkima inimestega. sest üks sõjaväelasest väljavalitu suudab ikka rohkem.
mm. positiivne. need elukad olid ägedad. jaa. eriti see punane lind-lennuk-ratsahobune.
piis aut.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar