reede, 29. jaanuar 2010

suitsiidne bämbi

ma täna teivile ütlesin, et kui hästi läheb siis jõuan kenasti kuueks tartusse.
läkski hästi. ja jõudsingi. väikese vaheseiklusega.
st, et ema teatas, et koju jõudis kenasti kaks kausitäit kitseliha. teel rongi peale otsustas üks bämbi rakke metsa vahel enesetapu teha, nimelt. ma ei saa aru kuidas loomade pea töötab. või ta mõtles lihtsalt kõik kenasti läbi.. ju tal oli siis sellest külmast siiber (või olid juhtmed kinni külmunud) või oli kõht liiga tühi aga nojah.. passis tee ääres nii kaua kuni oli paras aeg ja siis kukkus üle tee jooksma, muidugi nii kenasti, et see kuu on ilmselt tarvis teine autotuli ära vahetada. läks nii õnnelikult, et eelmisel kuul vahetati mingi teise metslooma pärast teine tuli ära. vasak oligi natuke niru, nagu isa ütles. eelmine kord sõitis ema..
istusin siis autos ja vaatasin, et see kits lendas ikka suht kaugele. (siinkohal ütleks nõrganärvilistele, et palju ta piinlema ei pidanud siiski) ja mõtlesin, et jah, mis siis oleks kui inimene sedasi tuleks. isa muidugi jõudis pidurdada ka, aga bämbi siiski jooksis. kõik ilmselt oleneb mõlema kiirusest.

ja siis. alates tänasest ma ei ole mitte laiskVORST vaid juust. ja mitte mingi tavaline aukudega juust (sest S arvas, et vorst on siiski parem kui aukudega juust - mulle meeldib siiski juust enam ja otsustasin, et ma ei ole aukudega) vaid olen hoopis haisev hälbega mikroobidega hängiv juust. vot sedasi. kuna hallitusjuust on liiga iganenud väljend siis läheb see paremini. hälbega sellepärast, et mul on viga, nimega laiskus, küljes. lisaks võite kandideerida mikroobide vabadele kohtadele. üks ja nimelt üks eriline koht on täidetud. see mikroob hoiab minust eemale patogeenseid mikroobe, selliseid oportunistlikke patogeense iseloomuga mikroobe. ja noh.. S sõnade järgi "kui kujuneb normaalne mikroobide kooslus, siis on opurtunistlikel tõvestavatel mikroobidel raskem kinnituda ja elupaika leida". et siis paluks ühendust võtta ainult normaalsetel mikroobidel.

5 kommentaari:

  1. :D
    Ma võin ka opurtunistlik mikroob olla:D

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. ma ajasin ikka väga mööda juttu :D ja oportunislikud on ikka haigused, mitte mikroobid, aga no see selleks, me ei olegi normaalsed :P

    I am your brother
    Your best friend forever
    Singing the songs
    The music that you like... :D:D

    VastaKustuta
  4. nii ehk naa on sinna kolm korda neli asja kokku topitud :P niiet ka mikroobid võivad olla oportunistlikud kui selle sõna tähendust arvesse võtta :D

    VastaKustuta
  5. ahjaa, ma ei pannudki seda u-d seal tähele alguses :D kopi-peist junou! :D

    VastaKustuta