esmaspäev, 25. jaanuar 2010

nostalgitseme

ma olen vist valel ajal vales kohas sündinud. vanasti tehti nii ägedaid asju. just jaanaga ükspäev siin avastasime uuesti boney Mi, modern talkingut ja selliseid asju.. täiega chillid siiski.. küll neil tüüpidel oli ikka ättituudi ja juukseid. kadestamisväärt..

järgnev video teeb tuju heaks:

lihtsalt paned muudkui plei ja itsitad omaette siin öösel teisel pool ekraani.. vunki nagu on..
ja siis seda et.. kui nostalgitsemiseks läks.. seda lugu saab kodus ikka mitmeid kordi lauldud koos:


video on ikka vägev. kahju et nüüd telekast enam ei näita neid asju. ja üldse oli kõik ennevanasti toredam.

noot. ega praegu on ka tore :P praegu, kui ma tahan vene enterteinmenti pean ainult iluuisutamist vaatama ja ongi kohe käes. ega nad ei valmista eriti pettumust küll. vaatasin siin pljušenkot tuubist ja kommentaare lugedes ma avastasin, et oi jaa oli üks teine äge mees ka enne teda.. jagudin. et noh. teda ma vist mäletangi selle džunglikostüümiga jääl ringi laskmas. kustumatud mälestused siiski :D
I love being a couch potato. selles mõttes, et sporti on mõnus teha, aga veel toredam on vaadata neid, kellel hästi õnnestub. jah. retsept!

üleüldse, need inimesed kes on oma alal kohe üliandekad ja teevad hästi seda asjad mida nad teevad, nad on ülikhuulid ju.. sportlaste puhul paistab see eriti hästi välja veel. et vaadake, mõned meessportlased ei pea üldse üliilusad välja nägema selleks, et naised neil sabas jookseksid ju.. :)

1 kommentaar: