kolmapäev, 21. oktoober 2009

Zettai Kareshi. ideaalne peiks


ehk siis The Absolute Robot Lover.
keskmine on robot lover ja vasakpoolne on inimlover :D

12 osa koomilist draamat. Soshi ja Night ja Izawa. jaapanlased on jälle millegi toredaga hakkama saanud. lahkavad tõsist teemat koomilises võtmes, minu jaoks vähemalt natuke koomilises. tegelikult mulle hullult meeldivad nende karakterid. see tsikk on selline tüüpiline - vajan-ideaalset-ägedat-boyfriendi-aga-ma-olen-nii-saamatu-tsikk ja siis need kaks tüüpi hakkavad aitama tal oma elu unistusi täide viia, mis siiani on kõik ebakindluse või millegi sellise taha kinni jäänud. ja sis. tuleb tema ellu üks mees, Namikiri, scientist, selline elurõõmus teadlane, kes tahab naiste elu toredaks teha ja on valmis vorpinud ideaalse peiksi roboti näol. alates sellest hetkest kui tsikile robot kohale toimetatakse hakkab temaga kõiksugu asju juhtuma.
vürtsi annavad kõrvaltegelaste üsna omapärased iseloomujooned ja muidu selline väike absurdikas. näiteks see Namikiri on hullem naljavend ikka kohati, ta räägib hullult lahedalt. ja situatsioonikomöödiat on ka üsna palju. aga mitte sellist labast nagu ameeriklased teevad. eriti geniaalne on see kuidas robot peab siis nö teesklema, et ta on ideaalne peiks ja teeb kodus trenni ja higistab. aga robotid ju ei higista ja siis ta leiutab välja vahendeid kuidas ta seksikas välja võiks näha. selleks kasutab ta seda spreipudelit ja käib ringi ja küsib Riikolt, et kuule, kas ma olen nüüd seksi või? ja siis pingutab oma muskleid kogu aeg. aga Riiko on selline tagasihoidlik ja ei oska käituda eriti :D sellest tuleb ka palju nalja kuidas tüüp käib ringi ja kuulutab kuidas tema on riiko ideaalne peiks ja viimane üritab seda igal juhul varjata. ja siis muidugi teised ei tohi teada, et ta robot on sest see on siiski veel katseajal. armastuse triangel tuleb ka muidugi kindlasti. ja siis vahepeal mul on ilgelt kahju sellest inimpeiksist, sest ta on nii numps ju :D aga jah. seal tuleb veel igasugu arendusi.
loo moraal on siiski selles, et robot ei saa asendada inimest. "You can't grow old with a robot".
mulle igatahes meeldis.
ohh. ja muidui robotmehe näitlejatöö on siiski omaette klass..
ma pidin pidevalt endale meelde tuletama, et ta on ikka päris inimene ju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar