teisipäev, 27. oktoober 2009

Lately, I've been stuck..


..to models slash actors slash singers. ha! :D
Hana Yori Dango

eemm.. pm ma panin selle pealkirja otsingusse ja leidsin blogipostituse, mis oli sisult täpselt sama. umbes, et mul on tarvis kirjutada üks kirjatükk, aga selle asemel ma vaatan paari päevaga ära a la 20 osa miskit draamat :P. eksole.

aga tegelikult see konkreetne draama oli äge. šefid tegelased ja hullumeelne script. Aa ja siis no stiil on jummalast äge ju :D vaadake kasvõi Matsumoto (paremalt teise tüübi) mantlit :D chill. eniveis. algus oli natuke nagu vägivaldne ja kreisi. kui kaugele võib koolivägivallaga minna? ja siis tuli see tüüpiline vihkamisest armastuseni teema. :P aga minu meelest väga mõnusalt kirjutatud ja välja mängitud. ja mulle meeldib emotsioon. siin oli emotsiooni ja faiti ja laav trianglit ja mälukaotusi ja klassierinevuse teemat.

aga et nojah. seal pildil on pm peategelased. vasakult poolt on tüüp, kes on mingi ägeda tee gurmaani/edasiarendaja vateva ärika poeg slash playboy; siis on, aga vot seda ma ei saanudki aru, mida tema päranduseks pidi saama, aga ka mingi äge ja rikas tüüp, aga siuke istun-nurgas-loen-raamatut-olen-lihtsalt-äge-armas tüüp, see, kellele kiusamine ei meeldinud ja kes pidevalt seda tüdrukut iseenda ja järgmise tüübi ja teiste tüüpide käest päästab; siis on see vaene tüdruk, kes järgmisele kutile vastu vahtimist virutab ja siis nad armuvad. ha. see tüdruk on iseenesest äge juba :D; siis tuleb ee. see kõige ägedama firma heir (ma ei saa, eesti keeles on imelik kirjutada neid asju), kellel on iivõl ja karm ema ja siis äge õde ja kes ise on ka natuke segaduses ja üksi ja vägivaldne, aga kõik muidugi muutub eksole; ja siis viimane on miski maffia järeltulija, aga hoopis tema on see, kes kõiki kogu aeg lepitab ;). küll neile meeldivad paradoksid.
aah. aga see oli vinge. :P

minu sissekannetest paistab nagu ma muud ei teekski, kui et vaatan Jdramat. aga noh. muust pole miskit eriti põnevat ja uut rääkida. ja ega see tõest väga kaugel ei ole ka :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar