kolmapäev, 14. oktoober 2009

omenous black birds?

ma käisin täna valimas. oma kodanikukohust tuleb ju täita. ja minu "koduvallas" käivad asjad nii valesti kui üldse saab, siis lihtsalt pidi minema ju :P aga mitte see ei olnud minu päeva juures huvitav, vaid see, et siis kui ma sinna läksin ja kõik protseduurid enne numbri kirja panemist juba ära olin teinud, ei leitud kõikide teiste paberite seast seda ühte valimisnimekirja, mida minul tarvis oleks olnud. seisin seal siis umbes 5 mintsa ja vaatasin kuidas tädid paanikasse läksid. lõpuks tuli välja, et keegi tropp oli selle seinte vahele jätnud. no halleluuja.

kaubamajast väljudes oli õues juba üpris pimedaks läinud. täiesti kole sügispimedus oli juba.. ja siis ma korjasin oma kompsud kaenlasse ja nööpisin mantlikrae kõrgemalt kinni ja hakkasin pargi poole astuma. vot siis oleks nagu tõesti hitchcocki filmi sattunud. tundus, nagu pea kohal oleks olnud tuhandetes vareseid, kes lihtsalt muud moodi ei saa kui kisavad. ma ei saa aru, mis neil arus on, et nad pidevalt niimoodi kisavad kui nad kuskil pargis on. ei tea, kas see on nüüd siis mingi ettekuulutus või nii. :D tundus sedamoodi olevat täitsa.

1 kommentaar:

  1. See pargimeeleolu varestega tõi Tartu väga elavalt meelde. Veider, et ma sel aastal sellest pargist enam läbi ei lähe.

    VastaKustuta