kolmapäev, 14. november 2007

feelin' kinda woozy, citin!

täitsa lõpp kui kaua võib hommikuse pudru peal ringi joosta :P
viimati sõin hommikul kaerhelbeputru, umbes kella 11 ajal. nüüd olen kodus ja ootan millal süüa saab. coffee in-ist sai vahepeal karamelliga cappuccino osta ja edasi trampida. kummikommid teel Eliisi juurde.
Hommik algas ilusti artikli töötlemisega ma ütleks. ma polnud selle teistele edastamiseks tegelikult eriti valmis kui ma loengusse jõudsin. pea hakkas ringi käima nii kui maha istusin. noh, vist väsimusest ja kiirustamisest. ja siis rääkis meie tore õppejõud suurema osa ajast ise ning ainult jaanikale jäi veel aega. noh, mul võib ka vedada vahel, niivõrd kuivõrd.. nüüd peab järgmisel korral tegema.
tänu sellele et oliver mu kaasa vedas, jooksin pärast loengut bussi peale et ARKi minna. noh, seda esmast luba välja vahetama, mul on juba mitumitu kuud möödas selle tegelikust kehtivuse lõppemisest aga noh. aasta on aega. nüüd on see tehtud ja nr 9 bussiga ka seigeldud. väga huvitav marsruut on tal ikkagi. kaks korda sõitsin jänest täna lausa:P see oli üks kord. alguses ostsin pileti kui sinna läksime.
kui linna tagasi jõudsime ronisime iiri loengusse koos cappuccinoga, ei aidanud eriti. kõik mida leman rääkis läks kõrvust mööda ja ma suutsin sinna pingi peale lausa midagi sodida, it goes like this: trapped in a box by cockney nutjob 'af a cuppa tea, 'af a cuppa tea. I'm a cockney geezer watch me bleed ya. midagi mis seal kirjas oli innustas mind seda tegema igatahes. täna vist oli vandaalitsemise päev. :P
pärast loengut läksima haiglasse Eliisi vaatama. tal on seal vanainimeste seas päris nüri istuda. loodan, et ta saab sealt ruttu välja. teistkordne jänesesõitmine:P
tagasi tulin jala. väga mõnus oli. jahe ja värki ja tuled särasid. pikkk päev :p ja väga produktiivne.
tahaks juba neid kirsstomateid ja apelsinimarinaadis šnitslit süüa..kohe lähengi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar