laupäev, 17. november 2007

järjekordne reede








mingid segased jooksid eile mööda tartu tänavaid ringi, lõpuks jõudsid anne kanali äärde. maria juba ahvatles oma piltidega.




no tsekkige mu nägu :D kas ei ole mitte kõige naughty peal väljas :D



eile oli ujuda muidu väga tore koos teise mariaga. ma peaks nad kuidagi sildistama teistmoodi. :D alati tekib segadus.


seekord jõudsin ujuda 30 otsa. meie arvutamise järgi peaks see tegema 750 meetrit :D. noh. ma loodan et maria mäletab matemaatikat hästi. ma ei tea kuidas minuga lood on :P


eile tegin maria ema ka õnnelikuks, viisin mariale uhkuse ja eelarvamuse esimese osa. selle kuueosalise seriaali esimese osa. vastu sain part 3e.. minu lemmik. no see kus Darcy Lizzy'le abieluettepanekut teeb. ülihea ikka :D



nooo ja siis.. tegelikult me suutsime eile veel naljakamaid pilte teha :D

nagu see siin näiteks :P teoreetiliselt peaks me olema üliõnnetud ja vangis. laste mänguväljakul. noh et..lapsepõlves vangis.

no ja siis sandra demonstreeris oma hirmuvalitsust. minu näitlejaoskused ei ole nii head. kumb on rohkem post?
See on see variant kuidas ma ALATI pildile jään :D nii ütleb mu õde, noh et ma teen sellist nägu pidevalt. aga see tuleb lihtsalt sellest et ma seletan samal ajal midagi, kogu aeg. või siis ei suuda lihtsalt paigal seista :)
hakkan juba vaikselt üles ärkama. täna pean poodi minema ja endale teatriks mingi normaalse asjanduse leidma. pluus oleks tore. noo..tõlkima peaks ka. ja raamatut lugema. ja kindlasti on mingid sada asja veel mida oleks vaja teha. aga poes vist läheb natuke kaua.
täna ei viitsi isegi putru minna keetma. söön natuke kuivanud servadega mandariini.. ja kohuke on ka õnneks, seda ei pea ise tegema.
ei viiiiiiitsi tõlkida juu!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar