reede, 16. detsember 2011

Day 6

Your favorite super hero and why

uskuge või mitte, aga ma tegelt ka vaatasin praegu wikist järgi, kes need super herod üldse on. sest mul polnud õrna aimugi, kes mul see lemmik peaks olema. ütleme nii, et ma pole väga kursis nendega. või noh, see on väike liialdus. muidugi ma tean, kes on superman ja spiderman ja batman ja ..[insert another animal]man, aga kas keegi teist tõesti teab, mis nad tegelikult endast kujutavad? st et ma ei ole ühtegi koomiksit lugenud, ainult filme olen näinud. seega. (tuleb pikk põhjendus miks keegi mu lemmik on :D) seega on mul ainult võimalus otsustada selle põhjal, kuidas neid filmides portreeritud on.. 
ja ma peaks ütlema, et ma ei sallinud seda spidermani tüüpi (näitlejat ka mitte), kohe üldse mitte, oli teine kuidagi selline saamatu. clark kent (smallville) oli üsna tore, aga tal oli kah nigu miskit viga.. ja see ei olnud krüptoniit. (tean, tean.. superkangelastel peabki midagi viga olema, aga mitte selles mõttes eksole). batman...batman meeldis mulle ainult sellepärast, et teda mängis Christian Bale.. ja noh, ähmaselt mäletan ka seda sarja batmani.. aga tegelaskujuna... näete siis minu dilemmat eksole :D noh, ja siin aitabki mind hädast välja wikipedia, kes ütles mulle, et Wolverine on ka super hero.. ja Hiro Nakamura (!!)(Heroes). niisiis. Wolverine'l on minu südames kuidagi eriline paik kohe, ma ei teagi miks. ilmselgelt on sellega seotud täiskuu ja kenad pikad küüned..ja tundus, et tal ei olnud nagu mingit õrnakest naisukest kogu aeg tarvis päästa. ja kes siis Hirot ei armastaks?! ütleme nii, et Hiro on vahva sellepärast, et talle meeldib oma anne ja kuigi ta ei ole üldse füüsiliselt äge (nagu kõik teised super herod) siis tahab ta ikkagi oma võimeid kasutades maailma päästa. puhtalt juba see, kuidas ta ajas rändamisest nii õhinasse läheb on äge.

A picture of the cast from your favorite tv show


ARE YOU FREAKIN' KIDDING ME??!!!
whew... so that's out of the way.. Can't I just pick 3? pretty pleaaase? 'cause I think I can do that.. I think.. sest no tõesti. i have a LOT of them.. ma arvan ma lähen lihtsama vastupanud teed ja valin selle, mida ma kõige kauem olen suutnud vaadata. nende kasuks räägib ka see, et neil lihtsalt on nii palju hooaegasid, et nad mu top 3 jõudsid, eksole. oh well.. tegelt. who am I kidding? ma ei suuda otsustada..
1. Grey's Anatomy.. because.. you know. McDreamy and McSteamy and.. yeah... wacky Chirstina. ja ma pole neid pärast 8. hooaega hüljanud. vau. I say.. 
 2. Dexter. Obviously for the dark.. passenger. ja kui nüüd järele mõelda, siis kui see dark passenger klassifitseeruks super herode omaduste hulka, siis Dexter oleks raudpolt mu lemmik superkangelane. ever.
 3. Flower Boys Ramyun Shop. Well this is all about an aquired taste. (ja minu listist ei saa ju puududa üks kdrama) selles on kõike: hea näitlejatöö (Jung Il Woo!!!), super scriptwriter (sellepärast on see sari ka aquired taste, sest mitte kõigile ei istu sedasorti huumor ja sedasorti žanritega manipuleerimine) - ma lihtsalt naudin seda, kuidas kirjutaja(te)l on õnnestunud kõik asjad seal pea peale pöörata ja noh.. huumor tuleb neil alati täpselt õiges kohas. alati.  ja täpselt nii palju kui vaja. ja kuigi ta paistab välja siuke fluffy on ta tegelt üsna tõsine värk. and don't get me started with the pretty, the dimples, and the abs :O

and obviously I'm procrastinating again. te ju teadsite, et pilved taevas ja pimedus tekitavad tahtmise teki alla pugeda ja seal teed juua ja sarju vahtida? selle asemel, et tööd teha. eksole. luckily.. I've still got some time.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar