laupäev, 10. detsember 2011

Day 2

The meaning behind your blogger name.

'rapuntsel' tuli kunagi keskkooli ajal sõpsidega jutustades. kuna mul sellised pikad ja blondid juuksed olid, siis ma sain rapuntsliks, sest me rääkisime sellest, kuidas ma peaks õhtul salaja välja hiilima...oma juukseid kasutades. kuna ma rakveres üürisin ühelt natuke kiiksuga tädilt korterit, siis jah. juhtus selline lugu :D  ongi selline muinasjutuline taust mu nimel. vot siis.

aga kuna Sandra rääkis oma blogi pealkirjast siis ma võin selle tagamaid ka selgitada.. või noh, mis seal ikka selgitada. kaks sõna: 'House' ja 'reaalsus'.

A photo of yourself a year ago.

jeesus. väga lihtne ülesanne. ma praegu avastasin, et mul pole detsembri algusest mitte ühtegi pilti võtta :D
see pilt on näiteks.. umbes 20 päeva varem kui aasta tagasi..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar