reede, 9. detsember 2011

30 day challenge

kuna ma pole juba täitsa tükk aega midagi siia kirjutanud.. ei ole tuju ilmselgelt.. ja kuna mulle sellised mõttetud mängud meeldivad ja Sandra juba ütles, et ma madalalaubaline olen siis..what the heck :D

Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself
selline pilt siis. see on selline kuu aega tagasi tehtud pilt. siis kui ma otipeal käisin ja oma hispaania blondiini vaatamas käisin. minu meelest väga iseloomulik pilt. igatahes. 15 fakti. ma ei luba, et nad huvitavad on :D
 
1. mulle meeldib teha oma fotokaga makrovõtteid. tõsiselt. üldse meeldib mulle pildistada imelikke asju.
2. ma olen üldiselt siuke keelefriik. mulle meeldivad igasugused imelikud keeled. ja mitteimelikud keeled. näiteks kõlab väga ilusasti brittide inglise keel ja jaapani keel ja korea keel kõlab väga toredasti.
3. ma võin vaadata järjest 16 tundi korea draamasid. ja siis nende pärast obsessida. olengi imelik :D
4. ma ei kannata ameerika popmuusikat väga. aga korea poppi võin ma kuulata oksendamiseni.
5. ma võin peast öelda teile kümnete korea ja jaapani staaride nimesid ja nimetada seriaale või filme kus nad mänginud on.sama võib öelda ka paljude ameerika/hollywoodi näitlejate kohta. tavaliselt siiski on mul meeles vaid antud filmide/seriaalide süzeed..
6. mulle meeldib vaadata thrillereid ja õudukaid. no selliseid asju, mida ei peeta "naistekateks". eriti meeldivad mulle ilusad kaklemise filmid :D
7. minu kudumise intensiivsus ennustab seda, kui külm talv tuleb, ja kas tuleb palju lund. 
8. võin luuletusi pähe õppida imekerge vaevaga, aga nad lendavad mu peast täpselt sama kerge vaevaga.
9. mulle ei meeldi uste peale koputada
10. mulle meeldib google mapsi kaudu kõiksuguseid maid uudistada
11. mulle meeldib augustikuus maal ringi jalutada, sest siis on õhus see teatud küpse leiva lõhn ja õhk on mõnusalt soe.
12. ma olen üks suur toiduturist. jah.
13. mul on kapis liiga palju salle.
14. mulle meeldib raamatukogude lõhn. no nende vanade raamatukogude.. või siis tuleks täpsemalt öelda, et vanade raamatute lõhn.
15. ma ei oota kunagi igaks juhuks liiga palju, et pärast ei oleks tarvis pettuda või siis saaks väga palju rõõmustada. :)

 Day 01 - Your Facebook profile photo
 
toimus huvitav kokkusattumus ja minu facebooki profiilifoto on just samast fotoseeriast. sellest kuidas ma puu seest energiat ammutan kõvasti.
tulid väga sisukad 15 fakti ma arvan. aga väga raske oli lõpu poole :D
järgmise korrani!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar