teisipäev, 9. märts 2010

we meet again..

with mr "Strong Man"
ou jea..
Mr Strong: i will go to tallinn soon... can i see u when i go to there?
Me: (we have been here before, haven't we??) I am not in Tallinn..
Mr Strong: were r u living?
Me: (hmm. nagu tõesti. mitu korda ma pean seda talle ütlema??) Tartu
Mr Strong: so are you far from Tallinn?
Me: nagu.. tõesti.. google? anybody? well you can look it up, it's quite far yes.
Mr Strong: :( how can I see you?
Me: why SHOULD I see you?? duud..  

siis tuleb natuke pausi, ma seletan miks mul ei ole tarvis teda näha.. siis läheb jälle lahti..

Mr Strong: can u give me your number? i send u sms..
Me: you send me sms? I be not interested.. no I can't give you my number
Mr Strong: why? I want to know you..
Me: I don't give my number to everybody..
Mr Strong: if i give u my number... can u send me sms?
Me: what's the difference maaaan??? can't you get the hint already?

end of stooori..
ma ei saa aru, kuidas ta mõtleb, et ma üldse annaks talle mingeid kontaktandmeid kui ta lihtsaid asju isegi ei suuda meelde jätta (A) 

4 kommentaari:

  1. WHY O WHY sa ajad end närvi ja suhtled sellisega?? :D
    need kriipid välismaalased on liiga tüütud ja pealekäivad... ja ei saa üldse vihjetest aru.
    sul peavad küll raudsed närvid olema, mhmh.

    VastaKustuta
  2. saa aru :D ma ei lähe närvi :P mul on naljakas

    VastaKustuta
  3. mul hakkas üks planeerima meie ühist trippi kuskile palmide alla, ainult et ma üritan talle kogu aeg raiuda, et no way, eksole. mõned välismaalased on ikka vahel niiii idioodid :D

    ja ära sa jah jaga kõigile oma numbrit, ära unusta oma perekonnastaatust! :D

    VastaKustuta
  4. no täpselt, Sandra! ma ei mõista kuidas nad selle kõik kahe silma vahele jätavad?? :D

    VastaKustuta