reede, 12. märts 2010

vitsaseadus mai ääss

kas on tarvis vanemate ja teiste kodanike elu veel keerulisemaks teha ja anda troppidele ennast õigustavatele valesti kasvatatud lastele veel mingi tobe vabandus endale õigust nõuda?

jaa me kõik teame, et need head lapsed kasvavad vitsata. mõned ehk kasvavadki. kui lapsele pööratakse tähelepanu pole ehk vitsa tarvis tõesti. aga mis saab teistest lastest? kui neile pole terve elu tähelepanu pööratud siis milleks see seadus üldse? minu meelest mõnda asja lapsele sellise nämmutava ei latsekene ära sa seda nüüd küll tegema hakka stiilis midagi selgeks küll ei tee. mina ei usu sellesse, et paneme nüüd seadusesse kirja, et last ei tohi hirmutada ja lüüa ja mis iganes ja karistada ka ei tohi, aga täiskasvanut tohib? kust lapsed siis teada saavad, et kui nad midagi teevad, mis ühiskonna poolt on halvaks loetud, siis selle eest ka karistatud saab? lapsel on tänapäeval õigust ülegi ma arvan.. mis õigus on lapsel õpetajat, või teist inimest mõnitada, solvata ja vahel ka füüsiliselt nö kallale minna? siinkohal ei saa jällegi midagi teha, sest laps peab ju olema suhkruvati sees ja temaga ei tohi üldse mitte midagi teha. ma ütlen, mis siis saab?

siis sa kõnnid ühel päeval rõõmsas teadmatuses tänaval ja sind tabab lumepall. siis järgmine, ja järgmine, siis kostab naeru ja kui küsida, mis viga siis olen mina loll ja hale ja tobe? loogika, kus jääb? ma tahaks näha kes jõuaks selle lapseni nunnutava kõnega. a la.. latsekene, mida sa siis nüüd teen siin, ära seda küll tee. ta naerab sulle näkku ja mõtleb, et on kõva mees ka veel pealekauba. ma juba kujutan ette kuidas sellest lapsest kasvab selline totakas ennast täis burksi õgiv teismeline, kes heast peast sõidab autoga purjus peaga 130 rauas ja ajab muuhulgas alla mõne inimese või siis sõidab kellegile teisele sisse ja teda ei huvita ka.
jah, ma tean, et ma üldistan ja olen väga negatiivne aga ei ole üldse lahe kui sellist totakat nolki tänava peal pead kohtama. mis pagana vanemad neil üldse on?

ema muidugi arvas, et nad tahtsid tähelepanu saada. ja nagu ikka sellised seitsmeaastased ei oska öelda, et jou sa oled lahe või miskit sellist siis tuleb patsist sikutada. ma eriti ei usu seda. üks väikevenna sõber suudab täiesti hästi ennast väljendada, ei ole tarvis lumepalliga visata või mis iganes. aga ilmselt on tal normaalsed vanemad.

tahaks nüüd tagasi oma turvalisse maailma, kus on gothic lit ja contemporary brit lit ja Eliot ja grey anatoomia ja sellised muud illusatoorsed asjad. hakkaks parem.

2 kommentaari: