esmaspäev, 29. märts 2010

kontrastid ühes päevas

täitsa põnev kuidas samal päeval paari tunni jooksul ühes ja samas koridoris kõndides täiesti vastakad tujud valitsevad.
pärast kino ja Remember Me'd oli vaatamata päikesele õues kohe täitsa raske olla. Ühikakoridoris kõmpisin ka rõõmutult oma ukseni. Samas oli see selline hea raskus. Mõnus. Film oli hea. Heade asjade puhul ongi pigem nii, et rohkem ei oskagi nagu öelda midagi, ja pikema analüüsi korral kaoks see 'hea' kuskile ära. aga no oli. selles mõttes, et alati ei peagi saalist väljuma rõõmust keksides, et näedsa kui kena lõpp oli filmil. sellel filmil oli vähemasti lõpp, mida nende kenade lõppude puhul vahel isegi ei ütleks. 
eniveis. ma olin üle pika aja kinosaalist väljudes positiivselt üllatunud :P
mulle nimelt meeldib käia filme vaatamas sedasi, et ma tean sellest võimalikult vähe.. siis on selliseid juhte natuke rohkem :P
vahel juhtub ka nii, et tean rohkem aga jah. see on juba teine lugu.

ja pärast jaapani keele tundi koju tulles oleks tahtnud lausa keksida ja laulu lahti lasta :D ei tea küll miks. päike oli juba pilve taha kadunud ja puha. aga ilmselt tegid oma töö jaapani keele loendurid. mis, ausalt öeldes, vahel on küll veidi jaburad :D 
ja jabur on ju teatavasti positiivne meie sõnavaras.

ja kolmandaks. praegu, õhtul pimedas on õues veel täitsa soe. mõnus. :) ma ostsin poest vist pool kilo rosinaid ja homme ma õue ei kavatse ronida ja üldiselt üritan tubli olla ;)

P.S. hetkel pealkirja kirjutades tulid mulle flashbackid kuidas fraasi 'ühes päevas' küll jaapani keelde peaks panema... ja neid variante, mille seast valida see õige, on vist isegi mitu.

bye-bye-bicycle!

1 kommentaar:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta