kolmapäev, 18. november 2009

tulevikunägemus - mina kümne aasta pärast

jälgige nüüd minu loogilist mõttekäiku magistriseminaris..
seminari teema oli ilukirjanduses esinevate tegelaste vabadus. vabadus üldiselt ja Sartre ettekujutus sellest vabadusest. Sartre üldiselt väidab, et kõik autorid kirjutavad vabadusest.

nii. siis räägib Berk meile gossipit Sartre'st. sest teised jututeemad said vist otsa.. :D eniveis. ta räägib meile, et Sartre naine oli miski äge feminist (igatahes midagi oli tal feminismist kirjutamisega pistmist), üks esimestest. ja et Sartre oli siuke laisk mees tegelt ja naine tegi kodus süüa ja pesi nõusid jne (talk about paradox) ja Sartre ise käis pubides õltsi libistamas ja filosofeerimas. nii üldiselt.

nii. järgneb minu mõttekäik, mille ma edastan M-le:
"Kuule, aga minu mees hakkab ka nõusid pesema ja süüa tegema mulle. sest mina olen ju ka laisk ja siis tulevikus ma hakkan käima pubides blogimas ja õlut joomas."

vot.

PS. raatuse tänava sony poes vaatasid diivanil kaks müüjat kümnest telekast korraga filmi ja naersid .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar