esmaspäev, 16. november 2009

Päeva nali

Mr Strong: hello, how r u?

Mina: hi, I'm fine (jees jees. Whatever)

Mr Strong: J good, what are you doing?

Mina: studying (nagu päriselt ka, jaapani keelt hetkel)

Mr Strong: i am aircraft engineer (aa okei. Sa tegelt tahtsid teada, et what do you do?)

Mina: yes, I remember

Mr Strong: Iam from Istanbul, Turkey (I effin know. Eksole. Sa rääkisid minuga juba sellest?? Wtf??)

Mr Strong: Were are you living?

Mina: in Estonia (giving up.. nagu.. seriously?? Aga vaatame mis siis edasi saab :D)

Mr Strong: talin? (oh dear, kui sa juba küsid siis võiks linna nime ka õigesti teada eks!!)

Mina: no. Tartu. And it's Tallinn, not talin, actually ;)

Mr Strong: ah.. are you far from talin???

Mina: quite far, yes. (very very very far. mis siis et sa ei tea, et ainult kaks ja pool tundi)

Mr Strong: ok. Talinn. Tallinn J I will go Tallinn soon for work.

Mina: aah. Ok (DÜÜÜÜÜÜÜÜD! Mida veel.)

Mr Strong: I think maybe I can see you but u r far. I think it's impossible. Right?

This is mission impossible, dude.



source: Facebook

Oh dear oh dear. nali on selles, et ta rääkis mulle pm seda sama juttu just paar päeva tagasi ja ise ei mäletanud mitte midagi. Haa.. like. Seriously.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar