kolmapäev, 25. november 2009

thank you, it's been emotional

tänu tänasele jutuajamisele Sga tuli mulle meelde, millest tahtsin rääkida :D

ma olen siin kusagil vist väitnud, või vähemalt mõnele päriselus rääkinud, et ma ise ka ei tea täpselt, miks ma neid  aasia draamasid vaatan, kui nad siukesed natuke tobenaljakad ja absurdikad on.
et siis ükspäev mind see põhjus tabas. lisaks sellele, et mulle jubedamalt meeldib kuulata kuidas jaapanlased räägivad, ja mulle on isegi korea keel ja see keel, mis nad taiwanis räägivad meeldima hakanud. aga mõjuvam põhjus on vist see kuidas nad sinna väga palju emotsioone, tugevaid emotsioone sisse pikivad. tugevad ja paljud emotsioonid mulle istuvad. muud sarjad tunduvad kuidagi natuke külmad nende kõrval. või ma olen lihtsalt natuke obsessed, nagu jaana ütleb ikka :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar