neljapäev, 10. jaanuar 2008

ignorantsus kuubis?

aksjfhasödjhaöosidhASKJ!! tahaks ma öelda selle peale, mis täna oli.
eniveis. šamanismiteooriad. õppejõud rääkis suulisest eksamist ja muidu asjast. eks. enne pidi veel ühe uurimustöö kirjutama. õpin mina siis kolm väärtuslikku päeva neid teooriad. täna lähen kohale, et noh. eksamile. tuleb välja et ta arutab minuga ainult selle töö teemadel. mitte ühtegi küsimust selle kohta mida ma siis teada olen saanud or sth. sth. plus. ma EI oska enam üldse eesti keeles kirjutada. juba enne oli see üsna nüme mu meelest. nüüd on veel hullem:D ja mu stiil ei meeldinud üldse talle. eniveis. läbi sain aine küll :D aga mis naljaga?! võibolla sain mina asjast valesti aru. aga. elo ka ei teadnud seda ju. niisiis. ma polnud vist ainuke.
ma oleks võinud seda õppimiseks läinud aega essee kirjutamiseks näiteks kasutada. aga. noh. jah.
täna sõitsin koju.
rongiga on ikka parem kui bussiga. mis siis et peab sealt riia mäelt üles ronima ja hingeldades rongile jõudma.

1 kommentaar:

  1. ahh, lucky you, et ei küsinud... kuigi võinuks ju öelda, et ma tahan teile tooriatest rääkida :D

    aga seda on küll inka fill ka minuga teinud, et eesti keeles kirjutamine nõuab pingutust.
    noh, õnneks hoiab ema mind aeg-ajalt vormis sellega, et pean tema eestikeelseid tõlkeid toimetama :)

    VastaKustuta