pühapäev, 13. jaanuar 2008

fk

mu arvuti on jälle katki. kasutuskõlbmatu. fkfkfkfk.
tähendab. arvutiekraan on kasutuskõlbmatu
eile juba frustreerusin or sth.. ratsionaalsus eelkõige. ma üllatusin muide, et ma endast välja ei läinud. suht rahulikuks jäin. ilmselt ma olen igast jamadega juba nii harjunud , et ma kuigi lausa ootasin juba midagi sellist.
over and out.

4 kommentaari:

  1. mis sul monitoriga juhtus?
    kukkus peale midagi? :D
    kerttul kukus kardinapuu alla ja läpaka peale :D fate of laptops is sooo tough sometimes.

    VastaKustuta
  2. mul kukkus väike vend sinna peale. so:D üsna sama värk. odavam vist tuli nüüd uus osta.. njah.

    VastaKustuta
  3. aiiiiii!!!!
    uus läpakas kohe??? oioio...:S

    VastaKustuta
  4. njah. isal oli ka niikuinii omale vaja.. saab hakkama :)

    VastaKustuta