reede, 19. november 2010

talk about addictions

täna öösel nägin ma unes kuidas ma väikeses tühjas väga hästi valgustatud külapoes sisseoste tegin.
seni on kõik normaalne kuni ma ühe hiiiiiigelsuure krõpsupaki lahti harutan ja pool sellest mingisse teise kotti topin (mis seejärel krõpsust pungil täis on, nii et igal sammul tahab mõni välja hüpata), et siis kassa poole minema hakata. selle paari hetkega oli pood rahvast juba täis ja järjekorrad hirmus pikad. ei, ma ei söönud vahepeal krõpse ära või miskit. ootasin rahulikult oma korda. kui ma kassani jõudsin tegi müüja suuri silmi minu teguviisi peale ja ütles seejärel, et nii me krõpse ei müü ju. mina ütlesin, et mina tervet pakki ära ei söö ja ma olen ennegi sedasi ostnud (praegu tuleb meelde, et ma olen sedasi küll pabertaskurätte ostnud komarksist :D) edasi ma ei tea mis juhtus, sest ma ärkasin üles. seda ma aga tean küll, et mul oli kavas veel teise poodi minna küüslaugudipi järele. sest selles väga valges poes seda ei müüda.
Now what would that say about me?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar