reede, 26. november 2010

khm

so. ühel päeval tõmbas viluloog minu tähelepanu sellele, et ainult tema kirjutab sellest, millega ta tegeleb seal kaugel kuningriigis, seitsme maa ja mere taga.
mina mõtlesin selle peale, et mis nüüd mina, siin igavas hallis eestis. eksole. 
 
aga eile-täna tuli meil lumi maha (umbes 25 cm pidi olema, võib olla et on ka rohkem) ja eesti on valge (ja rekkad driftivad ja otsustavad kraavis jalga puhata) ja täna isegi päike peaaegu et paistis pilve tagant. ja meile tuleb lausa euro külla jaanuaris, niiet nii helge ja tore ja sündmusterohke elu on meil tegelikult. ainult et ma ei viitsi ennast kätte võtta ja kirjutada.laiskvorst nagu ma olen. aga laiskus pidavat inimest edasi viima, nii ütlevad targad esivanemad. ma natuke kahtlen, kas minu laiskus inimkonda nüüd edasi viib aga eks me näe..
 
igatahes laupäeval ma lähen sünnipäevale. tuleb selline rahvamaja süldipidu simuna taidlejate seltsis. saab jälle tore olema ilmselgelt. meie eeskava koosneb seekord sallitantsust väikese lisaelemendiga. kuna sünnipäevalapseks on rahvatantsurühm siis tuli selles teemas midagi aretada. simunas on kõhutantsutrennis väga tore käia. ma olen pm kõige noorem seal (kui Liisu välja arvata), ülejäänud on sellised emavanused. aga sellised lõbusad tädid, et lase olla :D ei vingu ega midagi.

ahsoo. ajaviiteks ma õpin siin korea keelt iseseisvalt ja koon mütse ja veste ja salle..
idüll.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar