kolmapäev, 21. juuli 2010

täielik feil

täna ma keetsin kartuleid.
teate küll, et turult juba saab värskeid ja värki. ma siis mõtlesin siin üksi kodus olles, et olen tubli ja värki ja teen süüa. võtsin kotist kartulid ja kukkusin koorima, ise mõtlesin, et küll on ikka imelikult pehmed, mingi kahtlane värk.. 
ühel hetkel ma väsisin nende pisikeste jubinate koorimisest ja kutsusin jaani appi XD jaan oli targem ja teadis, et teises kotis on värskemad kartulid XD ülim blondiinsus minu poolt muidugi. 
me siis tegime suitsukatet ja panime peale mõne värskema ka. nüüd teeme testi, et kas keegi aru ka saab, et miskit on valesti :P

2 kommentaari:

  1. :D ei saand otseselt keegi miskit aru. ema rääkis ainult, et ta oli mõelnud, et miks need nii pisikesed on, et tema küll nii väikseid ei ostnud :D
    jaan siis hommikul valgustas teda.

    VastaKustuta