neljapäev, 22. juuli 2010

ma siis kiikasin ka eclipse'i interneeduse avarustest.
peab ütlema, et jäin peaaegu et rahule. ei oodanudki nagu midagi erilist. see pidev musitamine tundus naljakas miskipärast kõige selle jooksmise ja võitlustseenide vahel.
ja muidugi oli jacobil seekord jälle kindlasti legendaarseks muutuv repliik öelda, mis laias laastus oli umbes selline: sest ma olen lihtsalt kuumem kui sina (Edward). ma lihtsalt naersin kõva häälega. oh ja siis muidugi see, kuidas E küsib B'lt J kohta: doesn't he own a shirt? :D no täpselt.
minu lemmik aga selles filmis oli Jasper. midagi oli näitleja tegevusviisis kardinaalselt muutunud ja ta kuidagi oli rohkem elus kui varasemalt. kõik see kõneviis ja maneerid, väga viis. noh ja kui üks asi on selle filmi puhul juba õnnestunud siis mida veel tahta?
mul on lemmikstseen ka tegelt. see, kus nad harjutavad noorte vampiiridega kaklemist ja taustaks tuleb see lugu:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar