esmaspäev, 19. aprill 2010

I admit. I have a problem.

I am a dramaholic.
eniveis. jutt mia ja minu vahel käib sedasi:
mia: mis teed?
mina: istun foorumis. korea draama foorumis. nagu eriti mõttetute asjadega tegelen.
point on siis selles, et ma pean postitama 30 replyd et saada omale avatar. noh see pilt oma nime kõrvale. ja noh.. ma tahan seda. puht epukalikel põhjustel. sest ma tahan ka äge olla ja postitada oma arvamusi mingi ägeda pildi tagant ja mingi ägeda sloganiga. aga jah. mul hetkel on ainult 18 ja siis ma tegelen sellega, et oma arvamust avaldada teemadel kas Lee Jun Ki või Lee Min Ho on äge või mitte või siis et mis storyline hetkel huvitav tundub või siis millist doramat ma viimati vaatasin...
sellised eksistentsiaalsed probleemid on meil täna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar