teisipäev, 13. aprill 2010

the Dream Team

Riin + Sandra = the Dream Team
kes siis muu kui mu abikaasa. ne?
igatahes. tänu Sandrale on mul nüüd alates tänasest olemas THE Dream. just suure algustähega. sest mu elu unistuseks on saada korea tõugu kenade musta värvi läikivate juuste ja siniste silmadega järglane omale. jaa. või noh. kui seda ei saa. siis on suurem tõenäosus saada selline lapselaps. et jah. mis siis, et sandra arvates näeks ta välja nagu friik. aga me ju armastame friike. ja mõelge, kui nunnu :D
aga enne peab leidma kuskilt mõne kena lahke korealase. võibolla saaks mõne tuuritava boybandi liikme kuskilt endale haarata vm. ja siis oleks sellel sinisilmsel korealasel ka kindlasti kena lauluanne kohe käepärast võtta. laulaks mulle kenasti korea keeles.. äkki isegi mängiks kitarri nii kenasti nagu sungha..

6 kommentaari:

  1. no vähemalt oleks tal töökoht tsirkuses olemas :D kes ei tahaks näha SELLIST imelooma?!

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Ma uuriks eelnevalt kindlasti põhjalikumalt geeni-tehnoloogiat ja tõenäosus-teooriat:D

    VastaKustuta
  5. iie.. see ei loe :D asi on põhimõttes. kui on kasvõi 0,01% võimalus. siis on kõik võimalik XD
    ja noh.. unistada ju võib XD

    VastaKustuta