laupäev, 24. september 2011

sulpun norae/ sad song

[nüüd ma avastasin siit arhiivist, et ma olen miskipärast sellise asja postitamata jätnud. kahtlusta interneeduse vingerpussi..]
üks meem ajaviiteks. esiteks tuleb võtta siis kümme artisti või bändi, kes sulle meeldivad ja need ritta seada. seda tee enne, kui vaatad järgnevaid küsimusi.avastasin, et mul on vist lihtsam valida viimase aja kümme lemmiklugu :D
1.Kings of Leon
2. T.O.P
3.2PM
4.Queen
5.La Roux
6.Jenny Wilson
7.Arctic Monkeys
8. Fink
9. 10cm
10.Gnarls Barkley

Mis oli esimene lugu, mida sa kuulsid bändilt number 6?
Jennyga tutvusin Sandra juures, kui mingit auhinnagaalat või midagi sellist vaatasime. nägin seda videot
ja olin võlutud.
Mis on su lemmiklugu artistilt number 8?
Lemmiklaul Finkilt..see on nii keeruline, mul on väga mitu Finki lemmiklugu ja ma ei oska nendest ühtegi esile tuua. aga nii kui ma Finki kausta lahti teen siis ma tahan kohe kuulata näiteks: Pretty Little Thing'i, This is the Thing'i, Little Blue Mailbox'i, Make it Good'i, see viimane on vist kõige lemmikum.
Millised on su lemmiklaulusõnad artistilt number 5?
"Colourless Colour". esiteks kõlavad väga ilusti kokku kõik sõnad, ja refrääni meeldib mulle eriti kohe kaasa laulda.
Mitu korda oled näinud number 4 laivis?
Queen. hehe. tegutses enne minu ajaarvamist... või noh, peaaegu. Freddie aegadel oleks tahtnud näha küll.
Mis on su lemmiklugu number 7-lt?
oioioi. väga raske valik jälllegi, sest Monkeys on selline bänd, keda ma kuulan sedasi albumikaupa. aga näiteks 505. ja huvitaval kombel meeldib mulle nende lugu Baby I'm Yours, mis ei ole üldse väga nendelik lugu.
Kas artistilt 3 on mõni lugu, mis sind kurvaks teeb?
õnneks või kahjuks mitte? :D neilt ma kuulan selliseid tantsima panevaid lugusid ja ega nad väga muid ei teegi. miks mulle ei satu sellist küsimust, et mis on su 2PMi lemmiklaul. seda ma oskaks öelda küll :D
Millal sa hakkasid artisti 2 kuulama?
Top'i hakkasin kuulama... pärast seda kui ma vaatasin IRIS't ja siis kuulasin ta lugu Turn It Up, millest sai mu obssessioon.
Kuidas sa number 3 enda jaoks avastasid? 
2PM tuli minu pleilisti pärast Dream High vaatamist. nendega on selline huvitav lugu, et muidu ma ei hooli väga kpopinduse bändidest aga kuna ma sattusin neid nägema omas elemendis ja nad on üsna toredad, siis mul tekkis nende suhtes mingisugune bias.. ja Chansung, the maknae, on über.. ja ma avastasin endas fangirli. järjekordselt :D
Mis on su lemmiklugu artistilt number 4?
Bohemian Rhapsody, without a doubt. on ka teisi väga mõnusaid, aga see on läbi aegade jäänud. :)
Mitu korda oled näinud number 9-t laivis?
kahjuks ei ole ühtegi korda, aga tulevikus ehk juhtub et veab..
Kas mõni number 8 lugu teeb sind kurvaks?
mis teema selle kurvaga siin on? miks ei ole küsimust, et mis teeb rõõmsaks. nii. aga.. let's see..
Nothing is Ever Finished.. võiks ju teha?
Mis on su number 1 lemmiklaul?
APPI!!!
Closer või On Call
Kuidas sai sinust number 10 fänn?
kunagi ma teadsin ainult lugu Crazy. aga siis ükspäev ma kuulasin tervet albumit jaa kui ma kuulsin lugu the Boogie Monster, I was sold!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar