teisipäev, 28. september 2010

see pilt võiks täiesti eesti riigi poliitikamaastikku iseloomustada. ma siin omaette mõtlen.
kuidas küll jaapanlased seda juba ammu teadsid (pilt on pärit jaana raamatust (via Skype), mis jutustab mingi saare elustikust või miskit sarnast)
mulle väga meeldib see pilt. 
ja siis mul hakkas piinlik ka, sellepärast, et mingi totakas BLOND opositsioonitsikk oli üllatunud, et riigi eelarvesse tuleb raha selle riigi rahva taskust. või midagi.
ma arvan, et selle väite järel oleks täiesti paslik olnud isegi üle saali hõigata see kuulus lause: NO TULE TAEVAS APPI!
 
et siis, minu viimaste päevade emotsioon peitub selles pildis. mina olen see mees, kes taeva poole vahib. 
ükspäev ma tegin kooki ka.
siiani kõige parem õunakook, mis ma teinud olen.
(Marisele kiusatuseks XD)

3 kommentaari: