pühapäev, 13. juuni 2010

jalgpall on ka mind halvanud ja nüüd veedan suurema osa ajast teleka ees.
ma tahaks ainult seda öelda, et misjaoks on inimesed sellise suhtumisega nagu jalgpalli oskaks mängida ainult paar euroopa riiki ja lõuna-ameerika?? ma ei mõista aru saada.. 

minu meelest on isegi mõni aafrika meeskond (siinkohal tervitan ghanalasi) näiteks parem mõnest igavalt mängivast euroopa riigi meeskonnast (hint hint kreeka :D). tore on vaadata kui ei käi pidev passimine (seda nii inglise kui eestikeelses tähenduses :P).
ja üldsegi:
eniveis. mina olen kahe käega poolt, et võiks vahelduseks võita miski muu riik kui brasiilia või itaalia või prantsusmaa või ma ei teaa.. hispaania oleks ka igav :D
ja türklastest tunnen ka puudust, sest 2008 EMi tegid nad igatahes põnevaks..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar