neljapäev, 8. jaanuar 2009

jällekäesonpalgapääääeeev!

No mitte just täpselt :D aga salitsi uus album on täitsa tore :P juu. Sandrale ei meeldinud. Ütles, et liiga rõve asi ju :D minu meelest lihtsalt geniaalne.
Eniveis. täna ma käisin Sansaaras trennis. Jah. Lõpuks ometi me Jaanaga jõudsimegi sinna. Hirmus mõnus oli. Algul kartsime, et kesktase on ehk liiga keeruline me jaoks, aga eelnevad kolm aastat ikkagi on kehal meeles :P. Täna ma õppisin siis oma juukseid loopima, ja väga hea tunne on :D ma olen alati vaadanud neid naisi kes seal laval oma juukseid lehvitavad, see on ikka päris hull tants tegelt. Kui tõsiselt teha. Me tegime mingit väga mildi versiooni. Aga lahe oli. Eks homme ole jälle mingeid lihaseid tunda vms.. Aga see on seda väärt.. positiivne
tagasitulles jõudsin rampsist ka läbi käia ja sain õnneks selle raamatu ka, mille järgi ma eile ilma rampsikaardita läksin.. jei. nüüd on järgi jäänud vaid essee kirjutamine. oh õnnistust.
ja mis mõttes võimlemissussid maksavad 119 krooni? :O
kõht on tühi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar