teisipäev, 25. november 2008

filoloogi elu on lill

arstitudengite/õppejõudude vaatenurgad on ka nurgelised ma ütleks :D
kõigepealt me oleme lollid ja filoloogiaga saaks tegelikult kõik inimesed hakkama ja siis juba sattume teise äärmusse. fun ;)
a minu meelest see on küll nunnu :P

رين ütleb (22:44):
mida hitlerit
Supergirl ütleb (22:45):
sina
رين ütleb (22:45):
jälle mina
mis põhjused?
Supergirl ütleb (22:45):
jah, sa oled ju filoloog. pead kõigeks ja kõigiks olemisega hakkama saama
رين ütleb (22:45):
käsutan sind
Supergirl ütleb (22:45):
sa peaks nagu jumal olema!!
رين ütleb (22:45):
aaaa nooo.. päris keeruliseks läheb
رين ütleb (22:46):
a ma ei ole ainuke. on olemas ka teisi filolooge.. siis meil on nagu olympose mägi siin tartus. ainult et on toomemägi.. ja filoloogid on jumalad zeusi asemel
Supergirl ütleb (22:46):
ja ülikooli peahoone annab altari mõõdu välja küll

5 kommentaari:

  1. hei-a... sellise teksti eest võiks vabalt juba mingi diagnoosi määrata...

    VastaKustuta
  2. millise siis? :D ma tahaks diagnoosi palun

    VastaKustuta
  3. aga palun...
    pean kahetsusega teatama, et põete raskekujulist haigust, mis on inglise keeles tuntud kui "megalomania"

    Dr. outsider

    VastaKustuta
  4. jah, ega kõik oskavad kõike paremini kui filoloogid. aga kui siis ise kirjutavad mingit teksti ja teised aru ei saa, siis on itk ja hala :D

    VastaKustuta
  5. jah, ja siis tulevad filoloogi jutule. sest filoloog teab siis küll kõike, kui tema enam ei tea..

    VastaKustuta